Kunde inte hålla mig ifrån :P

Efter skolan mötte jag robert som skulle till högskolan för handledarkurs så han skjutsa mig på cykel dit sen fortsatte jag mot maxi för att köpa dom där skorna, dom kändes lite höga för min del men funderar ändå på dom för dom är/var så himla snygga :P men iaf så köpte jag ett par andra med kilklack på istället :D tänkte lägga in en bild på dom här men bilden gör dom inte riktigt rättvisa för dom är mycket snyggare i verkligheten! Köpte mig även en hallonröd randig långärmad tröja från gina och en lång t-shirt från gina :) sen cyklade jag hem igen och nu sitter jag här och ska gå gå ut och gå snart var det tänkt :) skulle egentligen tränat men det blir promenad istället.





jag i min nya tröja


Bilder från igår:


jag bakade kladdkakemuffins :)


och åt jordgubbar :P


Pusss*

Kommentarer
Postat av: lina

ja jättefina! Ser ut som mina precis! :)

2009-04-23 @ 19:08:44
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0