Lite bättre

Känns lite bättre idag faktiskt :) Skönt det! Så idag ska jag och Robert ha en lugn dag, ska gå på stan lite och även åka ut till elins esplanad och sånt.

En kul grej är att våran soffan befinner sig i skövde nu så den lär vi få iveckan :) ååhh äntligen verkligen!
Ska bli så kul! Så mitt lilla kalas för släkten kommer att vara hos mig och robert på fredag.

Imorn har jag bjudit hem Lina, Sofia och Jenny för lite fika :) (sofia svara på mitt sms så jag vet om du kan :p hehe)

Hepp ska göra iordning mig lite nu.

pussss*

Kommentarer
Postat av: jenny

Undra vad vi ska få för gott. en paj skulle sitta fint;)

2009-04-07 @ 11:52:56
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0