Sammanfattning av påskafton

vaknade tidigt och gick ner för att hänga tvätten på tork, sen vid 11 träffades jag och sofia en sväng och vi tog en promenad och satt ute i solen en stund och pratade och hade jätte mysigt, sen gick vi hem till mig en stund och sen hem till henne igen och åt påsklunch :) Lite trevligare att sitta och äta tillsammans än att äta själv..

TACK FÖR EN MYSIG DAG SÖTIS<3




Blev ingen mormor/morfar idag så jag och Robert blev bjudna på grillat hos hans mamma och Ove :) mys, helt underbart gott! Det är ngt speciellt med grillat och vår/sommar alltså ;)

Känner mig inte direkt sjuk längre och det är ju skönt, men den där nedrans hostan sitter i :( Nån som vill ta över?
Ne nu ska jag gå och duscha, sen imorn åker vi till värmland/karlstad för att fira roberts kusin som fyller 20. Trevligt med en lite resa sådär.

Pusss och Godnattt *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0