Sjukling

Måste skriva om lite dagar som jag inte hunnit med att publicera i bloggen ännu :D
Í fredags så var det först praktik sen efter så gick jag, jenny och erica och tränade :) Efter det kom madde ner och hämtade oss, Jag, Erica och Madde gick till mangos och åt gott och hade en gör mysig kväll med mycket skratt och prat. På lördagens eftermiddag så åkte jag till skara för lite avslutning och isshow för klubben. Jätte bra och super duktiga är mina tjejer! På kvällen skyndade jag mig upp till Sofia där även Malin, Lina, Jenny, Elisabeth och hennes två kompisar var. Hade hur kul som helst, gick ut på boggan sen också. Jätte bra kväll! På söndagen skulle jag upp klockan 6 på morgonen för praktik.. jaa alltså, jag mådde inte så bra (och absolut inte dåligt på grund av alkohol eller så) utan min förskyldning hade blivit värre :( Kom till praktiken och där stannade jag inte längre än 30 minuter, fick skjuts hem och sen låg jag hela söndagen i sängen och sov och kollade på datorn om vartannat, det var inte mycket som orkades.. Idag fick jag ringa och sjukanmäla mig till praktiken för jag kände mig inte direkt bättre.. undra om hon ens hörde vad jag sa när jag försökte kraxa fram att jag var sjuk :p haha.


Så nu sitter jag här ensam hemma för robert skulle till tippen och slänga lite skräp (ur gullig som han är så har han redan vart på apoteket åt mig och köpt strepsil) <3 Ska snart göra oss lite mat, för nu känner jag att matlusten börjar komma tillbaka, bra det! Men har fortfarande feber :(


Imorn är jag ledig och det är väl bra det så slipper jag missa så mkt timmar från praktiken, usch det vill jag verkligen inte, vill ju ta till vara på dom! På onsdag sen så går jag dag och torsdag blir det kväll (på min födelsedag och allt:P) Dom dagarna vill jag kunna göra denna veckan så nu hoppas jag på att bli frisk!


Underbart väder ute idag också, hade jag vart frisk hade jag tagit en lååång promenad.. men ikke så nu får jag ligga här hemma :(

jaja krya på mig själv, så får ni andra ha det så himla bra i det fina vädret. Längre än balkongen kommer jag inte idag :P (tur man har en sån iaf)


Lite bilder på mina duktiga tjejer från isshowen i lördags


Dom små tjejerna åkte till Partymyror och var hur duktiga som helst!


Partymyror (Ofelia, Hanna, Johanna, Kamile, Amanda, Linnea, Heaven, Hannah, Axia)


Rebecca och Maja åkte till Infinity


Linnea och Johanna till Nicke och Nilla - Tjabba Tjena Hallå


Sista nummret var dom stora tjejerna som åkte till Pokerface (Nathalie, Klara, Anna, Maja, Rebecca, Ida)


Jätte duktiga och super bra program!


Avslutning med alla på Isen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0