Ändrade planer

Jobbet ringde nyss, det blir lite extra jobb för mig ikväll iställt! Kände att det är bäst att passa på att jobba nu när man väl blir inringd :)
                                                                     

Update: Missförstånd till max alltså :P haha antigen lyssnar jag väldigt illa eller så sa hon fel när hon ringde förut. Kommer upp på avdelning (en jag dessutom aldrig vart på) Ombytt och klar. Då säger hon som jobbar där jaha är det du som ska följa med till sjukhuset?
Linda = ????????? what? jaha tydligen skulle jag följa med den boende.. Först fick jag nästan lite panik men det gick ju bra tillslut.. gick fort också, så jag var hemma vid 7 igen.. Så två timmar övertid till mig :) Skönt! Men det var lite kul att följa med också och göra något annat för en gångs skull!

Nu ska jag dricka smoothie och kolla film iaf :) Imorn är det dags för sista jobb dagen på sommarviket! tråkigt faktiskt :( Hoppas på lite inringning sen framöver..


Kommentarer
Postat av: Jenny

hoppas du går bra på jobbet idag snyggging <3 p.s du är också snygg

2009-08-13 @ 11:02:09
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Annica Sjökvist

Jaa jag var också livrädd första gången jag skulle följa med en boende till jobbet, särskilt sen när jag inte fattade hur man ringde färdtjänsten hem haha.

2009-08-18 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0