Film mys

Idag har jag jobbat till klockan 15 sen gick jag hem bakade paj och fixade lite sen cyklade jag ner mot stan och mötte Lina sen gick hon och jag hem till mig och inväntade Sofia och jag bjöd dom på blåbär/hallon paj :) Sen gick vi upp till Lina lånade lite kläder och lite filmer :) Nu har jag hunnit tvätta på kvällen en snabbis och sen kollat på film, Linas kvällsdagbok och nu blir det snart en film till :)
Är ensam hemma då Robert är uppe i Karlstad med sina vänner. Imorn är jag ledig och då ska jag åka och handla med mamma och pappa sen ska jag följa med dom hem och umgås med dom hela fredagen. I helgen sen jobbar jag och ska träffa Madde på lördag för lite grillmys tror jag det blir.. Hepp nu blir det en film till här :)

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0