Helgen som gått

Började i fredags med lite fest hemma hos Lina på kvällen, drog sedan ner på stan tillsammans med syster och hennes kompis som också vart hos Lina på kvällen! Tog en mellanlandning hemma hos Jenny sen vidare till husaren. Blev en ganska tidig kväll, hem redan vid 1 då jag skulle upp och jobba på lördagmorgonen 7-15. Gick super bra på jobbet, väldigt roligt! En så himla bra avdelning jag aldrig var på förut faktiskt, hon jag jobbade med var också väldigt bra. Sen när jag slutade så gick jag och Robert ner på stan och käkade lite, det är ju trots allt  bara matfestival en gång om året så man måste ju ner och kolla läget!

På kvällen blev det lite fest här hos oss. Roberts kompisar var här. Gick in på bogrens och kollade läget, invigning av taket. Gick hem ganska tidigt också runt 1-2.

Idag har det varit en väldigt lugn dag här på billingstorpsvägen 8 :P sov väääldigt länge sen har vi typ bara legat i soffan hela dagen utom en snabb sväng ner till kvantum och Robin. Har tagit en mys promenad här på kvällen också. Börjar bli kallt i luften nu känner man.. fyy tråkigt, sommaren ska alltid gå så himla fort :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0