Igår torsdag och lite idag fredag

Då var finlandstrippen slut för i år. Har haft jätte trevligt, massa god mat och trevligt sällskap! Så himla skönt att bara komma iväg nånstans, bort från vardagen. Igår när jag kom hem så åkte jag och Robert först till skultorp och leverera lite som vi hade köpt :) Sen handlade vi lite. Efter det så kom Sofia hit en stund och sen gick hon och jag upp till henne då hennes bror hade lite förfest med sina kompisar i hennes lägenhet. Vi fortsatt sedan ner med cykel till stan och husaren där vi fick träffa våra småsyskon som faktiskt är lite äldre än hur man ser dom egentligen :P Det var en syn man inte riktigt brukar se, liksom dom är ju fortfarande Malin och Viktor typ 7 år som vi mimar för när vi var hos varandra med våra föräldrar eller hur Sofia? ;D

Nu så ska jag plocka upp väskan från finland och sen duscha och göra ordning mig för stan vid 11 tiden. Då ska jag träffa Madde och Erica nämligen och sen senare i eftermiddag/kväll så ska jag träffa Lina, Jenny och Sofia :) Ska bli trevligt att träffa så många fina vänner på en och samma dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0