Mormor och Morfar

Först vare jobb hela dagen sen på kvällen följde jag med mamma och pappa till mormor och morfar, fick lov att bli lite bortskämd :) Fick jätte god fläskkotlett med klyftpotatis :) Nu har jag precis kommit hem. Ska väl lägga mig och kolla på någon film här snart då jag är ledig imorn och på onsdag sen jobbar jag  sista dagen på torsdag sen är sommarjobbet slut vilket betyder PANIK ungefär :P men det löser sig till slut förhoppningsvis!

Ha en bra kväll nu blir det soffan för min del snart :)

Kommentarer
Postat av: jenny

jag jobbar ju inte alls på onsdag för jag har ingen bil ju! så kan ta promenad då:)

2009-08-11 @ 09:06:44
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0