Tisdag, Onsdag, Torsdag


Tisdag

I tisdag var åkte jag och Madde och hälsade på Erica i tidaholm, vi åt god mat och gick en promenad runt i tidaholm, mysigt :) Sen åkte jag och Madde hem till mig och hade myskväll hela kvällen, kollade lite på film också, linas kvällsbok. Väldigt mysig kväll!

Onsdag

I onsdags(igår) så träffade jag först mamma på stan och hon gjorde synundersökning och sen kikade vi lite på stan och tog en sen frukost på gräddhyllan. Vid 12 sen så hämtade Sofia och Jenny mig hemma och vi åkte ut i skogen och plockade blåbär, hade egentligen hoppats på lite kantareller också men fångsten blev bara en enda ;) men blåbär fick vi en hel del, var helt blått ute i snåren! lite senare på eftermiddagen sen så träffade jag sofia igen och vi cyklade ner till stan och kollade lite. Cyklade sedan hem till henne igen och fixade blåbärspaj och inväntade jenny och lina. Firade Sofia lite eftersom hon fyller år idag :) Massa Grattis till världens bästa Sofia :)

Torsdag

Började tidigt idag då vi har tvätt tid jag och Robert.. Så nu är det snart dags igen att gå ner och hänga lite tvätt. Senare sen ska vi iväg och handla och fixa lite. Sen på eftermiddagen ska jag iväg till skara mellan 16 - 18 sen på kvällen ska jag träffa Madde och det blir då lite allsång på torget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0