Why

Ja precis varför får jag alltid denna jävla ångesten.. det riktigt vrider sig i magen! Kan inte någon bara komma säga till mig att det gör inget! Snälla!

vakansen ringde precis och sa att hon hade 3 turer idag på kvällen och sen hela helgen.. Självklart tar jag helgen sa jag men om ikväll sa jag inget för jag vet ju att jag har lite planerat för kvällen ju.. men sen när jag lägger på så kommer ångesten varför tacka jag inte ja till ikväll också, tänk om dom inte ringer mig mer nu eller tänk om jag inte får mer tider och att jag skulle passat på att ta den också.. BLÄ! Men nu ska jag försöka övertala mig själv att jag faktiskt har tackat ja till både lördag och söndag iaf!!!!!!!! :P va lite glad för att dom ringer mig, och för att jag ska få jobba på min hemavdelning också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0