090210

Sofia ringde mig vid typ ja halv 4 typ och undrade om jag ville med ut till mio och kika lite, javisst tänkte jag liggandes i myskläder i soffan :P men jag skyndade mig och bytte om och en kvart senare satt jag nere i bilen med sofia och viktor. Vi släppte först av Viktor hemma sen åkte vi ut till mio, chilli och även till coop. Sen in till stan och parkerade bilen och mötte sedan upp lina och jenny! Kollade en snabbis på stan eller ja åhlens, hemtex och indiska :) Sen blev det en traditionell fika på pims :) Massa prat <3

Nu är jag hemma och har vart det sen klockan 7 typ, har hunnit plugga en del, även diskat efter maten som jag inte hann med förut. Tänkte ta mig en dusch nu och sen återgå till pluggandet..

Sådär det var nog allt jag hade för tillfället iaf!

Kommentarer
Postat av: lina

mysig em och kväll blev det ju <3

2009-02-10 @ 21:28:17
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0