Alla hjärtans dag

Skulle egentligen fixat vinden idag här hemma men roberts syster var sjuk så det blev inget med det, så jag åkte till skara idag och var där till 12.30 då jag tog bussen hemmåt. Skulle träna klockan 3 också men när jag kom dit så visade det sig att han som skulle ha passet hade glömt bort det så en annan tjej fick hoppa in, bra pass iaf (tillslut) ;D
Sen hämta robert mig och vi kom hem och lagade mat, det blev ris, kyckling och cafe paris sås i ungnen, riktigt gott. Sen hade robert fixat efterrätt hallonglass, grädde, gelehallon och jordgubbar :) Sötnos då!

Nu har jag duschat och gjort i ordning mig. Om en timme ungefär ska jag och robert gå upp till stan för att se på bio. Benjamin buttons otroliga liv :) Lång var filmen också 2 tim och 45 min. Hoppas den är bra.

Nu är jag trött så ska vila lite innan!
Hoppas alla ni haft/får en fortsatt bra dag :)
PUSS!


Kommentarer
Postat av: jenny

vad tyckte du om filmen? PUSS<3

2009-02-14 @ 19:25:45
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0