en busschaufför!

Har ju inte skrivit i bloggen sen i fredags så måste ju berätta om i söndags morse, var på lite halv dåligt humör, trött och allmänt seg. Gick på bussen och lämnade fram rabattkortet och 100 - lappen för att fylla på, det var bara det att när han skulle ta emot det så fick han inte tag på kortet utan det åkte ner på golvet på hans sida.. Då blev han förstås skit grinig och skällde på mig genom att säga till mig att jag borde väl fatta att jag inte ska lämna kortet utan bara pengarna..
och som sagt så var jag trött och inte på humör.. idiot!
ALLA ANDRA BUSSCHAUFFÖRER VILL TA KORTET SJÄLVA IAF! ......

sorry men jag gör allt för att slippa plugga :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0