En kladdkaka till

ja som rubriken säger :P haha den blev så himla lyckad och god så jag gjorde en till idag också :D
Har städat lite ytligt nu.. bara dammsugningen kvar sen har vi tvättid men den får robert ta, för jag ska upp till stan och träffa Ida vid 12.30. Ska kolla lite på stan. Sen ikväll 17.30 så ska jag träna och ikväll sen blir det film och mys med Robert :)

På lördag (imorgon) blir det först Tibro, tävling till 17 typ sen på kvällen kommer mina söta vänner hit så blir det lite fest!
Ska bli roligt, måste ladda ner lite bra låtar nu ikväll också ;)

Ha en bra helg alla!

Kommentarer
Postat av: jenny

förväntar mig riktigt bra partymusik imorn <3

2009-02-20 @ 11:32:09
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0