En söndag

Mysig dag igår och idag åkte jag till skara mellan 9-11.30. Väl hemma tog jag en varm välförtjänt dusch.. Efter att ha stått i en kall ishall så är man rätt frusen måste jag säga. Sen åt jag mat, gårdagens rester. När klockan blev strax innan 3 så gick jag upp till stan och mötte sofia hos hennes föräldrar i stan. Sen tog vi en promenad hem till henne.

Sofia åt korv och pommes och jag fick några pommes också :) eftersom jag redan hade ätit så var jag inte så hungrig. Kollade lite på tv och pratade en del! När jag skulle hem vid 17.30 så fick jag med mig lite belgisk choklad hem :D haha jag tror på något  sätt hon försökte bli av med dom.. men den chokladen är så himla god så det är klart man inte tackar nej till den ;)

Nu ska robert diska och jag ska gå till ö-livs och köpa något gott att ha till filmen :) Sexdrive ska vi se, den ska tydligen vara bra!

ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0