Fixar dag

Var på Em och Mio i förmiddags sen blev det en lunch på thai house och sen handlade vi och sen blev det hem igen.
Tog det lite lungt, sen satte vi igång med packande av lådor, har typ packat ner hela vårt kök i lådor nu och även lakan och sånt där. Sen var dom som köpte soffan här och hämtade den också så nu sitter vi här på varsin stol och kollar på tv :P hehe väldigt tomt, men det känns ändå rätt skönt för nu slipper vi flytta med soffan till nya lägenheten sen utan kan bara vänta på den nya som kommer om typ 5 veckor :/ :P

Har även hunnit kolla på lite film, Madagaskar 2 escape from africa. Ganska bra men som det brukar oftast vara så var den första filmen bäst!

Känner mig för övrigt lite bättre efter lite vila, har iaf inte så ont i halsen hoppas hoppas jag håller mig frisk!!
Imorn blir det fest hemma hos Sofia sen Björn Rosenström juuuu!
Ska även till Mariestad på tävling innan på dagen men får lite sovmorgon då jag åker med 9.35 bussen härifrån :)



Kommentarer
Postat av: lina

ja imorn måste du vara frisk sötnos :)ska bli så kul. <3

2009-02-27 @ 23:23:04
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0