Förmiddag hos mamma och eftermiddag i stan

Började en tidig morgon med att robert skjutsade hem mig till mamma lagom till 8 ungefär, sen fixade jag lite saker och vid 11 hade jag klipp och sling tid hos lisa :) Blev jätte nöjd! Som vanligt när man fixar håret hos henne. Sen åkte jag in till stan och mötte upp robert vid 2 tiden.. Gick runt och strosade lite, köpte mig ett bas linne, örhängen med rosetter, strumpor, lång t-shirt, kuvert och ett nagellack :) Även robert impulsshoppade lite en svart luvtröja och ett par tygskor från dna. VI käkade även lite på gräddhyllan! Åkte sedan ut till elins esplanad och handlade.

Har vart och tränat idag 17.30-18.30 kul! Sen har jag installerat nytt virusprogram på datorn och nu ligger jag i soffan och kollar på simpson, äter godis och dricker alkoholfri cider :D

Imorn blir det skara sen myskväll med älsklingen <3

Kommentarer
Postat av: jenny

du va skitsnygg i håret :)<3

2009-02-14 @ 11:33:59
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: lina

ja verkligen. skitsnyggt var det :) Hoppas du får en bra idag ;)

2009-02-14 @ 15:47:11
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0