Godmorgon onsdag

Känner mig ganska utvilad fast ändå inte, jag tror jag har sovit ordentligt men jag har så nedrans ont i halsen så det är inte klokt :( fan fan fan, jag vill inte bli sjuk.. tror inte jag har feber iaf!
Snart ska jag till vårdcentralen och ta lite blodprover, vill inte skriva varför i bloggen.. Sen ska jag och Robert iväg och handla sen ska han till jobbet och jag ska fortsätta plugga vidare på min hemtenta! kom faktiskt rätt långt igår det var skönt :) Skrev även lite på dom andra uppgifterna vi har så som lindrande vård, symtomlindringen och socialt behandlingsarbetes litteraturuppgiften! Skönt att snart vara färdig.

Ne nu ska jag platta håret och fixa mig sen blir det till att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0