I väntan på att stan skulle öppna

Hade redovisning i smågrupper idag på socialt behandlingsarbete. Jag och Erica hade jobbat om BRIS. Så jag tog första gruppen och hon andra.. med andra ord så började jag 8 och slutade 9.30. Gick ner mot apoteket för att köpa den där nedrans listerinen(total care) Sen tänkte jag ta en tur på stan men kom på att den inte öppnar för en 10 :D så jag strosa omkring runt commerce byggnaden kollade på längenheter som sitter uppe för försäljning till slut blev klockan iaf 10 så jag gick till åhlens och köpte mig ansiktsvatten och sen ett svart linne :) Gick även till hem och hobby och köpte 2 pasta glasburkar! Sen vandra jag hemmåt..


I-landsproblemet haha
iaf det där med listerinen.. Först var jag och Robert ute på maxi och handlade lite och tänkte då passa på att köpa listerin när vi ändå var där eftersom vi hade glömt sist vi var på stan..det var bara det att det fanns ingen eller aa det fanns men inte den sorten vi ville ha.. så då strunta vi i det.. sen när jag var på willys igår så hade dom inte den sorten där heller.. men nu idag så gick jag till apoteket och vilken tur där fanns den :P HAHA så mycket spring för en liten flaska med total care alltså ;)

Nu har jag hunnit städa och torka golven och även hunnit skänka lite kläder till myrorna :) DUKTIGT!
Ikväll ska jag gå på pass ensam på friskis.. läskigt :P haha men det är inte för en klockan 18.00.
hepp dags att laga mat nu då!


fortfarande arg och less.. men försöker att tänka på allt annat istället! Sånt som gör mig glad, som mina vänner tillexempel eller min underbara pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0