ledighet framför mig

Min helg har varit bra men fullspäckad! Tibro från 9-18 ca i lördags sen på kvällen kom mina kära vänner hit till mig på lite fest :) trevligt hade vi! På söndagen sen så var det skara sen lugn eftermiddag med älsklingen. I måndags så var jag i skolan hela dagen till klockan 3 sen blev det skara 16-18.30 och på kvällen träning :) idag var det skola bara till klockan 10 sen gick jag, madde, erica och helena ner till rådhuset och tog en fika. Sen gick jag hem och mamma hämtade mig vid 13 typ så då åkte vi till rusta, colorama och jysk sen blev det staden där vi besökte apoteket, gina och akademibokhandeln. Köpte mig iaf kökshanddukar, hudkräm (eller jag fick av mamma) sen köpte jag själv ett par nya mjukisar vilket var behövligt då dom andra börjar bli så slitna :p
När mamma släppt av mig hemma sen vid halv 5 typ så gick tiden rätt fort och snart blev klockan 6 och då har jag tränat lite :) nu har jag precis ätit och ska plugga lite, sen blir det till att duscha och sen plugga lite till :(

Ledig nu, onsdag, torsdag och fredag sen lördag blir det fest och bogrens (björn rosenström ju)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0