Min lördag i Tidaholm (och lite söndag)

Efter en tidig morgon i skara och en kalas hemma hos roberts mamma med hans släkt så bar det av till tidaholm (jag och madde) Vi skulle hem till erica och hennes kille damir för lite fest..Hade riktigt roligt med väldigt snälla människor :D Många skratt den kvällen alltså haha. Sen när klockan blev 01.20 var det dags för mig och Madde att fara hemåt till storstaden haha skövde ;) Väl hemma blev det sängen med detsamma.


jag och madde


ericas pojkvän och hans kompis


jag och erica (damirs kommentar på bilddagboken - så ser erica ut när hon sover :P) HAHA


Vi tre :)


killar


bara jag

tack för en himla trevlig kväll iaf :)

Idag har jag varit i skara och sen vart på billingehov med niina, roberts mamma, robert och ove och åkt skrillor (igen) :P Niinas härliga kommentar hela tiden med typ 1 minuts mellanrum
- VAD SKA VI GÖRA NU?

Sötnos där hon var verkligen jätte duktig på att åka skridskor!

Ne nu ska jag kolla på tv lite sen duscha!


Kommentarer
Postat av: lina

vad snygg du var! Var utestället bra?

2009-02-01 @ 21:46:22
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0