mindre tid

för saker runt omkring.. hinner typ med skolan, jobb och sen äta och sova :P haha.. herregud måste bli ändring på detta! Idag ska jag iaf träffa mina vänner :) Men innan dess blir det plugg till sjukvårdsprovet och sen ska jag hinna göra köttbullar och äta lite av dom också!

imorn blir det först prov sen lungt en stund och på kvällen träning

Torsdag
Skola 8-11.30
Skara 16-18.30

Fredag
Läkartid (telefontid) 8-9
Klipptid 11.00

Lördag
Tippen och en hel del rensning på vinden där och även övrigt om det behövs

Söndag
Skara 9-11.30

Min planering än så länge iaf! Blir säkert någon mer träning någonstans mellan här också :)
Nu måste jag fortsätta plugga håller precis just nu på att läsa om förmaksflimmer :P bara plugga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0