Obetydlig?

Känns så iallafall, jag är nog bara där för att det inte finns någon annan.......Jag har iallafall inte gjort någon något, eller jo sorry det enda jag har gjort är att STÄLLA UPP! vara där varenda jävla ******* dag sedan ja typ ja det blir nog banne mig 2 år tillbaka minst!

Jag har offrat mitt eget liv på ingenting.. Jag älskar konståkning! Jag har själv åkt väldigt länge och det är verkligen ett stor intresse och jag blev väldigt glad när jag blev tillfrågad att bli tränare..I början trivdes jag jätte bra, det var kul att komma dit, man kände sig välkommen och uppskattad. Men det är ju inget man gör längre, jag drar mig för att åka dit! Känner efter en extra gång, är jag verkligen inte sjuk nu? ja ni förstår! Jag har lagt ner väldigt mycket tid, och växt i mig själv på detta och kännt att jag gett något! Det går liksom framåt? Konstigt tycker jag eller jag menar det är ju jag som är där 14 timmar i veckan bara.. Och jag suger ju! Jag är kass!

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLT DETTA! Jag får ingen information, den får alla andra före mig, jag får läsa på andra ställen!

Ne nu är jag förbannad...............................................................................
Jag är ledsen, hur tror folk att man känner sig liksom?
Men hur säger man till då? jag som är så lipig av mig, även om jag är arg bara så gråter jag :S Ne jag måste skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0