Precis nyvaken

Hade tänkt mig en runda på stan idag! Men jag är alldeles för seg för det, passade på att sova ut ordentligt idag när jag är ledig, det enda jag ska röra mig utanför dörren nu är till östermalmslivs för att köpa mjölk.. Eller ja iaf nu på förmiddagen sen ska jag ju till skara med inte för en vid klockan 3..

Ska sätta mig och skriva lite CV idag sen baka lite bröd eller något annat kul!
Imorn blir det träning iaf igen på friskis! jag vet, träning på en fredag tänker säkert någon, men ska man ändå inte göra något speciellt gör det ju inget att man går och tränar en gnutta ;) Då har det blivit 3ggr denna veckan också! Jag är stolt över mig själv! Nu ska jag försöka hålla detta också.. Kan kanske bli svårt vad vet jag men jag ska kämpa :D

ha en bra dag!


längtar efter detta föresten! Jag vill åka skidor!!

Kommentarer
Postat av: jenny

jag tänkte med ta en runda, om du menar gå ut o gå?;) haha! MEN tappade lusten när jag såg snön, men nu har jag ångrat mig men måste äta innan. haha, så nu vet du de;) hoppas du har de bra i skara!! PUSS på dig sööötis

2009-02-05 @ 10:36:22
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: jenny

jaapp, jag ska snart bege mig iväg:)

2009-02-05 @ 11:37:02
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0