090113

Idag har jag och Robert först varit och storhandlat får nog säga så för herregud vad mycket vi köpte :P Nu har vi nog så det räcker i krig :P
Sen träffade jag Madde och Erica och vi gjorde tacos hemma hos madde.. Sen gick vi ner på stan och kollade runt lite sen vid 3 blev det att åka ut till vakansen/poolen för Erica skulle skriva in sig så vi gjorde henne sällskap :) Efter detta vid 4 tiden så hämtade Robert mig så vi åkte ut till A-möbler och kollade lite fanns lite fina saker där faktiskt.

Nu har jag och Robert nyss ätit min goda skink-broccoli paj! Och nu ska jag nog duscha och göra ansiktsmask.
Imorn ska jag träffa min kära vänner Lina, Sofia och Jenny :) Ska bli kul.

Hepp duschen kallar..

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej Linda=)

Ja ja har ju varit sjuk en del nu de senaste =/ lite surt.. Hur är de själv? Alltså ja jobbar tyvärr då. Så de blir svårt för min del. hoppas de löses sig! Kramar

2009-01-13 @ 20:00:30
URL: http://beea90.blogg.se/
Postat av: lina

myysigt idag:) ska ni köpa mycket nya möbler?

2009-01-14 @ 21:38:15
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0