Älskar fredagar.. Det måste vara något speciellt med dom!

Jag vet inte det är någon speciell känsla, svår att beskriva. Det känns så skönt bara när fredagen är här.
Vaknade nyss och ska väl käka lite frukost om en stund. Idag ska jag och Robert iväg en sväng och jag ska kanske köpa mig en fin dataväska om jag hittar någon, kände att det faktiskt kan vara bra att ha om man ska ta med datorn. Jag har ju bara en gammal ful så nu vill jag ha en ny! Sen i eftermiddag vid 3 typ så ska jag träffa Malin på stan, vi ska fika lite.

Föresten har mitt schema för termin 3 (sista terminen) kommit ut på fronter nu och ja det ser väl faktiskt helt okej ut. Skönt det.

Hepp nu kurrar magen lite dags för frulle.


Här har vi en riktig liten goding. Bilden tog vi när jag och Robert var barnvakt åt Niina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0