Det känns som det alltid blir samma rubriker i min blogg

Och det är för att jag aldrig kommer på några bra ha ha.

Måndag var det mycket jobb, fixade och slängde massor av skräp, var även i skara och jobbade, på kvällen där sen var jag och robert på bio, Yes man blev det och den var faktiskt bra. På tisdagen blev det ett spontan åk till jönköping och där blev det en hel del shoppande på IKEA och A6. Onsdagen träffade jag Madde och vi var och fixade böcker och tog en fika :) Sen var det skara för min del i 2 timmar. Torsdag idag så började skolan så jag var där klockan 8..och slutade väl nån gång där vid 3 tiden och åkte då till skara i 3 timmar och jobbade.. Men där mellan så träffade jag robert en snabbis och vi var och skrev på kontrakt på den nya lägenheten, gick lite på stan sen träffade jag madde och erica mellan också och tog en lunch på orient palace..gottis!

Nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik och borde egentligen göra lite nytta men orkar verkligen inte :P
Imorn blir det skolan 8-9.30 sen ska besiktningsmannen komma hem hit och besiktiga lägenheten.. Sen får vi se vad som händer.. På kvällen sen ska jag träffa mina vänner sofia, lina och jenny och dricka lite vin och umgås! Det är ju alltid trevligt.. Sen i helgen blir det lugnt.. ska bara till skara några timmar..

Natti


Kommentarer
Postat av: jenny

heeej sötis. skulle vi va hos dig ivkäll?puss

2009-01-09 @ 10:43:50
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0