En helg i vänersborg + planer för resten av veckan

I fredags var jag, sofia, lina och jenny först på ticket och preliminärbokade en resa till turkiet, alanya :) Wiho. All inclusive också ;) helt okej om man säger så! Ska blir så kul att åka iväg en hel vecka med underbara vänner!
Sen i lördags så for jag iväg till vänersborg för en hel dag i ishallen där (tävling) var inte hemma här innanför dörren på östermalm för en vid 19.30 och jag åkte med bussen på morgonen redan vid 7.55. Träffade en väldigt trevlig busschaufför :) Pratade hela vägen till skara från skövde!

På söndagen sedan så fortsatte jag med vänersborg åkte från skövde 6.30 och var hemma här vid klockan 15.. Sen kan man ju säga att jag var ganska trött på eftermiddagen/kvällen där :P

Idag har jag vart i skolan en sväng och ska nu till skara idag vid 15.20 som vanligt och är väl hemma vid halv åtta sen..




Planer för resten av veckan:

Tisdag
Ledig från skolan
Baka
Plugga
Hem till skultorp en kortis
Träna med madde och erica

Onsdag
Skola 8-11.30
Träna
Plugga

Torsdag
Skola 8-11.30

Fredag
Ledig från skolan

Lördag
Fira Roberts mamma och syster 13.00
Utgång?

Söndag
Skara 9-11.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0