Fredag den 23 januari

Jobbig natt med väldigt lite sömn, vet inte varför men det har  bara varit konstigt  känsla :P
Så idag gick jag upp redan strax innan klockan åtta och grejjade lite här sen la jag mig i soffan och slängde på ett gossip girl avsnitt (svar till Lina :P) Jag har sett det senaste och jag tyckte det var för lite mellan chuck och blair ;) hehe mera kärlek där! Dom är så söta tillsammans.. Annars måste jag skriva min vanliga kommentar att jag älskar serien!

Idag tror jag att vi ska gå och kolla på resa jag och mina kompisar eller? :p
Så först vid 3 ska jag till anneli och ove med robert sen träffa dom. Sedan ikväll har Robert vunnit två billjetter till me and my girl som vi ska gå på :P det ska vara bra har jag hört!

ha en bra dag för det ska jag
(föresten om ni undrar varför jag kan sitta och blogga såhär dags på dagen är för att min lektion blev inställd idag)


Kommentarer
Postat av: jenny

men åååh, du avslöjar ju massa i ditt inlägg! haha. ses sen!pusss

2009-01-23 @ 12:31:03
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: jenny

dåligt uppdatering på dig lindis snygging;)

2009-01-25 @ 12:10:38
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0