Några dagar

En helt kanon bra nyårsafton tillsammans med vänner <3 läs deras bloggar för mer beskrivning om kvällen :P
Sen på nyårsdagen så vaknade vi rätt sent hemma gick upp och åt pizza på san marino sen tog jag och robban en promenix till sofia och sen hem, skönt att röra på fläsket lite så att säga hehe. Sen blev det en lugn kväll framför guitar hero och film. Igår fredag så var vi en sväng på stan och på elins esplanad och ute vid stallsiken.. Följde sofias råd om att köpa täcken på rean blev riktigt bra och är super sköna! Köpte även lite nya underkläder och en ny luvtröja :D Sen åkte vi hem till mamma och pappa och lira lite guitar hero och käkade jätte god mat.

Idag jobbar jag så fick pallra mig upp halv 7 sen skjutsade min snälla pojkvän robert mig till jobbet :) Thanks! Så idag slutar jag 16.00 och det blir en lugn kväll för imorn blir det också jobb däremot inte för en vid 15 men ändå :)
Ska även göra klart sista uppgiften i skolan nu innan nästa termin kör igång.. Sista blir det också för den delen :) HÄRLIGT HÄRLIGT!

Hepp måste forsätta jobba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0