Ny termin

igår började den sista terminen på min utbildning och det känns riktigt skönt :) Idag fortsatte vi med socialt behandlingsarbete och efter lektionen gick jag, erica och madde ner till stan, jag hade bestämt mig för att inte äta ute med dom men när dom erbjöd fläsk, löksås och kokt potatis så kunde jag inte motstå jag gillar det så mycket :P Så när vi hade ätit gick vi upp till skolan igen och sålde lite böcker sen traska jag  hemåt och sitter här nu och väntar på mamma. Skulle ju träffat henne på fika i stan var det bestämt för ca 1 timme sedan men hon ringde och sa att hon kommer förbi här nu istället :) mysigt! Sen ska jag upp till stan och hem till Jenny för att sedan därifrån tillsammans med Lina, Jenny och Sofia åka till Tobbe jennys jobbarkompis och käka tacos :)

Andra planer för veckan:

Onsdag: Skola och Skara
Torsdag: Skola
Fredag: Skola
Lördag: Kanske ledig.. Annars tävling i vänersborg
Söndag: Tävling i vänersborg

Kommentarer
Postat av: jenny

ja de blir kul att ses idag! har du några mer bra recept att tipsa mig om?:) PUSSSSSS

2009-01-20 @ 16:53:03
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: lina

har du kollat nya gossip avsnittet?

2009-01-21 @ 21:03:35
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: jenny

gossip girl är skitbra;) är på avsnitt 10, ska snart sätta på det igen! :P PUSS snygging

2009-01-23 @ 09:34:02
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0