Skola och lunch på gräddhyllan

Ja idag var det sjukvård (kursen) Var inte så ansträngande, först antecknade vi lite sen blev det att spela ett spel om syrgas ;) Vid 11 sen när vi slutade så gick jag, Erica och Madde ner till stan och tog en lunch på gräddhyllan (det blev den sallad med räkor, mycket gott) Sen blev det hemgång för mig och nu sitter jag här och ska väl ta tag i mig själv och fortsätta plugga med det som gick sådär igår ;)

På lördag blir det fest, har blivit övertalad att åka till Tidaholm :P Vad tusan har jag gått med på? HAHA tur att jag har er två M och E iaf annars vet jag inte om Tidaholm hade varit ett ställe jag valt för fest direkt he he.

Blir ingen skara för min del idag, Ska plugga sen träna, YES idag är det danspass på friskis, längtar redan! Kommer nog bli riktigt roligt!

Aja nu försöker jag visst göra allt för att slippa plugga märker jag.. Dumma mig ;)

Kommentarer
Postat av: lina

Dans? Det skulle jag kunna följa med på någon dag ;)Berätta om det efter?

2009-01-28 @ 15:28:39
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0