Sugen på att träna

Kände mig riktigt sugen igår på att börja träna på gym eller gå på pass på friskis. Problemet är bara att jag inte vill gå ensam så nu ska jag försöka fixa någon som vill gå med mig :D Sen var jag också kanske lite lite lite sugen på spinning eftersom Robert också har det och då kan man ju gå tillsammans på det. Nu ska jag ta mig en funderare för nu måste jag börja träna på riktigt igen.. Jag håller ju igång lite själv sådär men inte alls så mycket som jag skulle egentligen så att gå på pass skulle passa mig alldeles ypperligt!

Ska ta mig en funderare nu ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

jag är sugen på att gå på¨friskis, ska bara ta ställning om jag har tid ;P nemen känner att jag vill träna nåt iaf, frågan är om jag orkar när jag har latat ner mig så:)när har du tänkt att börja?

2009-01-16 @ 11:32:14
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0