Riktig svensk sommar

Börjar faktiskt bli lite smått trött på dessa regniga och tråkiga dagar..

igår jobbade jag till klockan fyra sen möte Robert mig utanför jobbet och vi gick till kvantum tillsammans och handlade lite, gick hem och åt sen gick han ivög för att träffa lite kompisar och jag blev ensam hemma igen så jag bestämde mig för att ta en lååång promenad tillsammans med min rosa lilla ipod, sagt och gjort så drog jag på mig lite träningskläder (seriöst vet ni :P hehe) Gick runt hela stan ungefär, sprang till och med lite vilket var jätte skönt! får ta tag i träningen lite igen nu tänkte jag, har ju legat lite på hyllan nu under sommaren..

idag har jag inte gjort något vettigt alls bara tagt det lungt, jag ska snart iväg och jobba en kvällstur mellan 16.00-21.30 ska blir skönt att jobba lite också, jag trivs så bra! Ne nu ska jag byta om sen vandra ner till jobbet! Ha en fortsatt bra dag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0