Ändringar och ändrades tillbaka

Idag har jag och Robert som sagt gått på stan.. köpte mig ett par ljusa jeans leggings och en mint grön t-shirt från gina, sen även en ny foundation från kicks. Robert shoppade han också ett par beigha chinos från mq. Sen åt vi lunch på gräddhyllan, idag blev det marienerad kyckling spett, klyftpotatis och tsatsiki. När jag var påväg till willys sen fick jag sms att jenny och lina ej skulle träna och jag hade känt mig lite trött så jag planerade att inte träna jag heller.. men när jag kom hem här hemma vid 16.20 typ så var jag sugen på att träna.. så jag tog mina träningsskor och vattenflaska och traskade ner mot friskis. Färdig tränad vid 18.30 så traskade jag hemmåt men då stannade susanne till vid vägen så jag fick skjuts hem :) det var snällt!

Det blir nog lite ändrade planer tills nu också, bara en mysig hemmakväll istället för biljard :) skönt det också! ska kolla lite film och sånt mys.

Kommentarer
Postat av: lina

film och mys är ganska underbart ;)

2009-03-23 @ 19:50:52
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0