En dålig uppdaterad veckan här på bloggen

Som ni kanske märker så har jag inte vart så aktiv här det sista men men ibland är det så.. I helgen nu har jag iaf bara tagit det lungt. I fredags så hade jag först praktik mellan 7 och 16 sen åkte jag och robert smartskallarna och handlade (borde inte ha gjort det) eller iaf inte klockan 16 en fredag och även lönedag :P så i kö fick vi stå iaf så att säga! Men sen när vi väl kom hem så gick vi upp till anneli och ove och niina där vi firade henne lite i efterskott :) åt god mat och grejjade med presenterna hon fick av oss. Bindeez och en bok som det var teater i med kända sagor så som askungen osv. Sen på lördagen så åkte jag till skara och robert åkte till sthlm med robin. På kvällen sen så hämtade pappa mig så åkte jag hem till han och mamma där, Min farbror och hans tjej och linus, julia och emil kom även dit en sväng. När klockan blev runt 11 så skjutsade mamma och pappa hem mig. Idag när jag vaknade så fick jag ju ställa fram klockan en timme också och annars så har jag städat och håller på att tvätta lite :) (okej jag har en paus från tvätten nu, städ är klart) ligger framför datorn i sängen och fixar ny musik på min käre vän ipoden.

Ikväll ska jag träffa Lina och Sofia, ska bli kul! Sofia har ju vart bort nu i thailand så det ska bli kul att ses :)

Kommentarer
Postat av: jenny

låter som du gjort mkt i helgen sötis:) ha de så kul ikväll! PUSSS

2009-03-29 @ 17:56:55
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: jenny

låter perfa med promenad ! jag är hemma på tisdag vid 11 på förmiddagen. puss

2009-03-29 @ 18:39:00
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: lina

trevligt att träffas ikväll sötnos. Blev dte lite gossip girl tittande? ;)

2009-03-29 @ 22:08:18
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0