Göteborg hela dagen

När vi kom till göteborg imorse var det planerat 2 studiebesök, ett på förmiddagen och ett på eftermiddagen, men när vi kommer dit så hade dom tydligen ringt till läraren på tåget så det sista på eftermiddagen blev inställt.. värt liksom, betala 240 kr ner till gbg för 1 jäkla studiebesök som var skit tråkigt.. men men hann ta en lunch på burgerking på järntorget och ett snabbt strög i nordstan innan vi tog 15 tåget hem :)
Sen har jag och Robert vart i lägenheten idag och ställt in saker i köksskåpen och lagt in lakan i garderoben.. skönt har även skruvat upp klädhängare i hallen + tavlor i hallen och våran komihåg tavla :) blev riktigt bra!
Nu ska jag skicka in min sjukvårdsuppgift och även lindrande vård uppgiften så är det ur världen..

Imorn blir det studiebesök igen på akuten och ambulansen, sen lägenheten igen :D hehe
föresten glömde jag ta kort tyvärr men ni får se när ni kommer dit och kolla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0