Helgen

I går var det fullt upp, jag och Robert på Ikea = som vanligt en dyr historia :P fast vi fick väldigt väldigt mycket bra saker och behövliga måste jag ju också säga! När vi kom hem så moterade vi ihop det nya lilla skrivbordet, skoskåpet, byrån, klädförvaringarna, hylla till badrummet (molger) och den nya lampan i köket. Det blev kanon bra :)

idag har jag vart i skara 10-12.30 och ska nu äta lite mat sen fortsätta packa ner saker i lådor här och ta med till nya lgh med mamma och pappas hjälp sen :) för robert jobbar helg alltså 12 timmars pass både lördag och söndag..

Imorn blir det lidköping med mina små tjejer för lite tävling och sen på kvällen ska jag träna med lina och jenny och sen flytta dom sista lådorna med robert upp till lgh för sen på måndag så flyttar Robert och hans jobbarkompisar alla möbler så vi ska sova i lägenheten från och med måndag kväll :) kuligt!



Roliga citat från träningarna (alltid samma tjej som säger alla dessa knepiga grejjer, en liten tjej är det i grön)
- Fröken har du smink på dig?
- ja?
- Oj är det verkligen du eller är det en häxa?
Så klappar hon och känner på mina fötter lite så det verkligen är jag

 HAHA

- Fröken jag är rädd
- Varför då?
- Den här musiken skrämmer mig
I bakgrunden spelas en av dom stora tjejernas program musik som är pirates of carabien

- En i min klass är oj så här får man inte säga kanske (och så viskar hon) jätte tjock...

Hon är inte så gammal alltså kanske 7 - 8 år någonstans där :P men herregud vad hon säger ibland alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0