kunde inte sova

det gick verkligen inte så jag gick väl och la mig vid typ 02.15 eller nåt.. eller ja jag låg i sängen hela tiden med datorn men jag var inte trött nånstans. Så jag vaknade vid 11 idag och har fixat lite sen dess och nu ligger jag i sängen igen med datorn :) Fyyy det snöade ute nyss också, men nu verkar det ha slutat! hoppas det inte kommer mer sånt nu, blä för snön!

Ska gå ner till kvantum och köpa godis och dricka snart och sen ligga i sängen hela eftermiddagen, ikväll sen så blir det fika med lina och jenny :)


Kommentarer
Postat av: lina

men va dte här inlägget kom in sent. Trevligt med fika sötnos.

2009-03-25 @ 19:27:50
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0