Nyckeln

Till nya lägenheten ska hämtas idag :D ååhh! och om prick en vecka så kommer jag och Robert sova i nya lägenheten :) ska bli så himla roligt att flytta! Längtar hur mycket som helst tills klockan 7 ikväll när jag kommer hem från skara för då ska robert hämta mig och vi ska åka och kolla :)

Imorn ska jag till gbg med skolan..sen onsdag så ska vi på studiebesök på akuten och ambulansen, sen på torsdag ska vi ha praktiska övningar i skolan och sen fredag är jag ledig och då ska jag och robert åka till ikea och köpa massa nytt kul i våran nya adress :D

Ne nu ska jag kolla runt på internet och sen åka till skara 15.20..


Kommentarer
Postat av: jenny

säg till om ni behöver nån hjälp med flytten sötis <3

2009-03-02 @ 14:09:47
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: lina

Jag blir också sugen på att flytta nu ju ;)

2009-03-02 @ 20:33:08
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0