Så här kommer det se ut

Gick och la mig rätt tidigt igår så idag vaknade jag vid 7 när robert kom hem och var pigg, gick upp vid halv 8. Har nu ätit frukost och ska nog ta mg en lite promenad, om jag orkar. Är lite trött i kroppen igår efter puls/medel passet, men idag blir det träning igen iaf men då rebeckas medel pass (det är så bra) :D hehe.

När robert går upp vid 12 så ska vi åka och handla och gå lite på stan tror jag, sen ikväll efter min träning blir det kanske bio eller så går vi och spelar biljard en stund. Imorn ska vi fixa vinden i gamla lägenheten, slänga lite saker och ta med några grejjer som ska vara på den nya vinden. Klockan 3 på lördag till 22 ska jag göra praktik, sen på söndagen är jag ledig! Ska träffa lina och jenny på kvällen för lite fika och på dagen umgås med robert.

haha, hittade ingen annan bild på den här datorn så det fick bli den här :P


Kommentarer
Postat av: jenny

ser fram emot att träffa dig på träningen sen sötis!

2009-03-20 @ 13:30:37
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0