--> <--

Allting går så upp och ner hela tiden..Ena stunden mår jag jätte dåligt och andra så känns det lättare.. idag har det verkligen varit en sån dag där jag helst av allt skulle legat kvar under täcket och bara tyckt synd om mig själv ungefär..
Men nu känns det lite bättre med tanke på att stressen över att åka till skara inte finns längre..fixat och klart! Äntligen har jag tagit tag i det.. det var på tiden tycker nog många!

Nu är det bara skolan kvar.. är lite pissed på en lärare nu bara..tack för den då!

Har iaf umgåtts med Madde lite nu och det är så skönt man kan verkligen prata med dig!





En helt annan grej som jag funderar på är en tatuering en liten text men jag vet inte riktigt var på kroppen jag ska ha den :P ska fundera lite nu sen ska jag bara ta tag i att boka en tid :)

Hepp ska fortsätta plugga nu och sen skriva lite väggord ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0