Fredag och Lördag

Igår var jag och Robert på bio med några av hans jobbarkompisar.. Men först åt vi sushi på voda, bion var jätte bra iaf, egentligen inte min typ av film men jag är ändå nöjd för den var som sagt bra! X-men origins WOLVERINE.

Idag vaknade jag vid 9, gjorde iordning mig lite smått, cyklade ner till stan och införskaffade mig alkoholhaltig dryck för kvällen sen när jag kom hem så satte jag mig ute i solen och läste lite ur min bok, underbart skönt! Solen värmde skönt på kroppen. Nu har jag ätit en lätt lunch eftersom vi ska grilla senare sen. Ska prova lite kläder nu och se vad jag ska ha på mig ikväll när jag och madde ska till erica i tidahölm :D

ha en bra kväll!
puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0