Lördags roadtripp

Igår var jag och robert ute och åkte lite, åkte först till gränna och stöga lite där, köpte kryddor och jordgubb/kiwi te :) Sen såklart så fick vi med oss några polkagrisar hem ;)

 '
Köpte Cola, Kiwi, Blåbär, Banan och Viol till oss själva sen köpte vi citron/lakrits och smultron till Malin och till niina och roberts mamma+ove köpte vi tuttifrutti, Päron och en orginalstång :)


Tills oss själva köpte vi även blåbärspolkagris i små karameller :)


Åkte sedan vidare tillbaka mot jönköping och in till city där vi kollade omkring lite och hittade sedan en mysig resturang där vi åt en dagens.. jätte god scnhitzel och stekt potatis med bearnaisås :) Åkte sedan till ikea för att titta.. ja så gick det med det, en stor växt+kruka, vattenkanna och 4 småskålar rikare och ca 300 spänn fattigare ;) Sen åkte vi hem och levererade polkagrisar och sen kolla vi på eurovision.



Jag vid vättern


Robert sötnos


jag i bilen


Robert i bilen


Du & jag

                                                                                                
Idag söndag:
Har vart i skara mellan 11-12.30, sen när jag kom hem fixade jag en lite födelsedagspresent åt syrran, kan tyvärr inte visa den här då hon kanske läser :P hehe. Nu har jag och robert vart och köpt pizza till honom..så får se vad vi hittar på nu :D

Kommentarer
Postat av: jenny

ni verkar ha haft det mysigt:)puss på dig

2009-05-17 @ 21:42:20
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0