Minigolf

Blev en ordentlig sovmorgon idag också, har suttit och pärlat lite, gjort några fina armband. Har inte tagit kort på dom än men får väl göra det och lägga upp dom snart :P

Idag har jag och robert hunnit med en sväng på biltema och köpt en platttång till mig, alltså ingen man har till håret utan ett verktyg att platta till klämpärlorna ;) har även hämtat kläderna som jag och madde beställt, så om du läser detta madde så kan jag ta pengar av dig på måndag. Sen tog jag och Robert en sväng upp till billingehus och spelade en runda minigolf, vi var ganska ensamma där men haha, det var mysigt! tyvärr vann jag inte men robert hade massa tur bara hehe.

har hunnit käka lite pizza också och nu sitter vi här båda två i soffan och bara latar oss. Ska pyssla lite nu jag iaf och ikväll sen ska vi hem till anneli och ove en stund, grilla lite tror jag stod på schemat :) Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0