Spökstaden

Då var det söndag igen då.. Har vart i skara mellan 11 och halv 1 ca.. sen åkte jag till köpstaden eller spökstaden kalla det vad ni vill men öde är det iaf, en möbelaffär och nån affär med massa skit i var typ den enda som fanns kvar av denna stor byggnad.. jag minns när man var liten och att man brukade åka ut dit, då fanns det minsann massor av affärer :P Men iaf, skulle träffa mamma, malin och linda där för att kolla lite på möblerna.. Sen åkte vi tillbaka till skövde igen och till plantagen och a-möbler. Men nu sitter jag iaf hemma, har hunnit vara nere på kvantum och handlat lite inför ikväll då det blir mys med roberts mamma, ove, niina, malin och elin:)


Sista veckan i skolan börjar imorn också.. herregud! Så det enda jag har kvar nu är det där nedrans prov helvetet (ursäkta språket) men dummare lärare finns nog inte! Sorry :P haha och sen har vi HLR kvar.. så skönt att man börjar se en ände på utbildningen nu :) så på fredag är man färdig!


Ne nu ska jag kolla runt lite på internet sen blir det till att plugga en stund och sen fixa mig för picnick som jag tror det blir iaf :)

ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0