Valborg

Skola först 8-11.30, Sen så åkte jag och Madde och handlade på coop inför lördagen hos Erica, lite grill och grönsaker :)
Sen så cykla jag hem och jag och robert åkte till elins och handlade lite mera födelsedagspresenter till robert, det blev en skit snygg vit t-shirt med ficka på och en snygg mintgrön/mörkgrå sjal. Sen åkte vi till prima för lunch, det blev var sin sallad, älskar deras sallader man får bestämma själv vad man vill ha i :) tråkigt att äta där tyckte vi så vi åkte till aspö och satt vid bilen och åt..Efter att vi ätit klart åkte vi till björstigs för dom skulle provåka roberts bil, lyssna efter något konstigt ljud och det visade sig att det var nåt hjullager som skulle bli tvunget att byta..tråkigt :/ men men det är gjort snart. Efter detta åkte vi hem och jag började göra iordning mig för kvällen som sedan fortsatte hemma hos lina tillsammans med Jenny också. Senare åkte vi ner till jenny och festen började med lite anant trevligt folk, även sofia och andreas kom, trevligt :)
Tyvärr kom vi inte in nånstans när vi skulle gå ut för det var för mycket folk :( tråkigt! Men robert gick ut vid 1 typ och då cykla vi hem..

ännu en rolig kväll att lägga på minnet :) tack för den!



Idag blir det lungt, ska göra lite köttfärsås och spagetti ;) sen ikväll ska vi på bio med roberts jobbarkompisar men först blir det voda en stund.

hepp om man skulle börja göra iordning sig lite för att sedan ta en tripp ner till kvantum och sen fixa mat, jag är vrålhungrig ;)

HA EN BRA DAG*


Kommentarer
Postat av: jenny

tack för en bra kväll:) blir det burk köttfärsås kanske? puss

2009-05-01 @ 16:57:16
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Christina

Hejsan. Jag undrar om du skulle vilja maila mig angående Lindrande vård. Jag studerar till undersköterska på distans och har en grej jag undrar över. Min mail är [email protected]

2009-05-01 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0