wish i could keep you much longer

akon :D grym låt!

Riktigt rolig kväll igår med mina vänner! Vin, prat och massa skratt <3
Idag har jag och mamma vart först på em där hon köpte ett vinställ åt mig och robert. Sen hittade jag även ett bord som jag troligtvis kommer att köpa, ett köksbord+stolar i vitt riktigt snyggt med silver kant! Ska bara ha roberts godkännande så köper vi nog det på måndag ;) Dööösnyggt! Och inte så dyrt heller. Sen var jag och mamma på elins en stund och kikade lite, var inne på cervera och hon köpte fina glas och häftliga figurer att sätta på så hon köpte sånna till mig med :D tack mamma!

Nu har Robert åkt till gbg och kommer inte hem för en imorn kväll, så nu är jag helt ensam här..skönt på ett sätt men även lite långtråkigt, men jag ska nog hitta på ngt :D klura på mitt projekt kanske...

Hepp snart kommer lina hit och ska låna ett par skor sen ska jag nog gå ner till kvantum och köpa mys inför kvällen, rubbet blir det, ostbågar,godis,dricka och kanske ngt mer HA HA.


jag förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0