091118

Igår hade jag och Robert städdag, ja herregud vad vi städade ;) hehe Så nu är det nog så rent det kan vara här hemma! Skönt det! Idag är jag ledig, ska ta till vara på dagen ordentligt, följa med Robert till Tibro om han nu skulle åka dit och så.. tyvärr var ju Jenny sjuk idag så det blir nog inget stan :( Men Lina vi kanske kan titta på bonde söker fru tillsammans ändå? :D

Nu ska jag käka frulle sen kolla lite mer på datorn!
Imorn blir det jobb 15-21.30 sen på fredag så åker jag och älsklingen till stockholm :) wiiii! Så som jag har längtat! Ska bli så himla kul och mysigt!


Kommentarer
Postat av: lina

ja vi ses ikväll vännen! :)

2009-11-18 @ 13:15:27
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0